POLECAMY
Brązową statuetkę Effie 2009 otrzymała kampania promująca mleko UHT Łaciate produkowane przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol.
Przygotował ją dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania "Dobre łaciate" była prowadzona od września do grudnia zeszłego roku. Reklamowe spoty trafiły do telewizji i internetu. Na potrzeby kampanii został również opracowany specjalny interaktywny serwis "krowy łaciate live" promowany przez portal o2.pl. Podstawowe cele kampanii, czyli wzrost sprzedaży mleka UHT i zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy zostały osiągnięte. Sprzedaż Łaciatego w okresie prowadzenia kampanii wzrosła o 8 procent, mimo że w tym samym czasie odnotowano spadek rynkowy tej kategorii produktów. Konkurs Effie organizowany jest w Polsce od 10 lat. Nagradzane są w nim agencje reklamowe i domy mediowe, które osiągnęły najwyższą efektywność prowadzonych kampanii. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Źródło: Wrota Podlasia
andy
24@bialystokonline.pl
Sport 11:00
Sport 09:23
Sport 2025.12.06 16:47
Kryminalne 2025.12.05 18:20
Aktualności 2025.12.05 16:20
Aktualności 2025.12.05 14:20
Praca 2025.12.05 14:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji