POLECAMY
Brązową statuetkę Effie 2009 otrzymała kampania promująca mleko UHT Łaciate produkowane przez Spółdzielnię Mleczarską Mlekpol.
Przygotował ją dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania "Dobre łaciate" była prowadzona od września do grudnia zeszłego roku. Reklamowe spoty trafiły do telewizji i internetu. Na potrzeby kampanii został również opracowany specjalny interaktywny serwis "krowy łaciate live" promowany przez portal o2.pl. Podstawowe cele kampanii, czyli wzrost sprzedaży mleka UHT i zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy zostały osiągnięte. Sprzedaż Łaciatego w okresie prowadzenia kampanii wzrosła o 8 procent, mimo że w tym samym czasie odnotowano spadek rynkowy tej kategorii produktów. Konkurs Effie organizowany jest w Polsce od 10 lat. Nagradzane są w nim agencje reklamowe i domy mediowe, które osiągnęły najwyższą efektywność prowadzonych kampanii. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Źródło: Wrota Podlasia
andy
24@bialystokonline.pl
Kryminalne 18:00
Praca 16:20
Aktualności 15:50
Kultura i Rozrywka 15:10
Sport 14:30
Aktualności 14:10
Biznes 14:02
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji