POLECAMY
Podczas sobotniego meczu z Pogonią Szczecin kibice Jagiellonii Białystok zaprezentowali wyjątkową oprawę meczową z hasłem: "Ultra. Tętniące serce stadionu".
Oprawa została ufundowana przez markę Żubr, sponsora głównego Jagiellonii. To finał akcji "Żubr. Zbiera się na Jagę", w którą od kilku miesięcy angażowali się kibice, zbierając kapsle. Akcja trwała od stycznia 2013 r. Kibice Jagiellonii zbierali kapsle Żubra do urn ustawionych w kilku miastach na Podlasiu. W podziękowanie za zaangażowanie fanów, Żubr ufundował oprawę meczową na pierwszym spotkaniu na nowym stadionie. – Za nami wielkie wydarzenie – pierwszy mecz Jagiellonii na nowym stadionie. Cieszymy się, że kibice przygotowali tak wspaniałą, spektakularną oprawę. Dziękujemy wszystkim, którzy przyczynili się do powstania tej oprawy, biorąc udział w akcji "Żubr. Zbiera się na Jagę". Liczymy na równie udaną współpracę z kibicami w przyszłości – powiedział Igor Zajda z marki Żubr. Dwie ukończone trybuny nowego stadionu zapełniły się w całości. Kibice wspierali swoją drużynę gorącym dopingiem do ostatniego gwizdka. Niestety, po dramatycznym meczu, Jagiellonia przegrała z Pogonią 2:3. – Cały nasz zespół był pod wrażeniem kibiców, którzy, pomimo niekorzystnego wyniku, wspierali nas przez cały mecz. Czuliśmy to przez cały mecz – powiedział Michał Pazdan, obrońca Jagiellonii. – Widziałem dzisiejszą oprawę. Kibice byli fantastyczni, czuliśmy ich wsparcie. Tym bardziej szkoda, że my dziś nie podołaliśmy – dodał Tomasz Kupisz, pomocnik żółto-czerwonych.
Cezary Maksimczuk
cezary.m@bialystokonline.pl
Kultura i Rozrywka 08:10
Aktualności 08:00
Nauka 07:50
Aktualności 2025.10.27 17:30
Aktualności 2025.10.27 15:00
Sport 2025.10.27 14:10
Uroda 2025.10.27 14:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji