POLECAMY
Pięć pomysłów na promocję Białegostoku przedstawiła krakowska firma Eskadra. Eskadrę wybrały władze miasta do przygotowania profesjonalnej strategii promocji: inwestycyjnej, turystycznej i wewnętrznej miasta. Do wyboru mieszkańcy miasta i urzędnicy miejscy mają jednak 4 koncepcje.
Zdaniem krakowskich specjalistów Białystok nie powinien promować się jako zielone miasto do życia, bo dla przyjezdnych nic to nie znaczy. Czystość, bezpieczeństwo, zieleń - to ważne jest dla mieszkańców. Eskadra proponuje postawić na wielokulturowość Białegostoku stąd hasło "żywy tygiel kultur". Białystok może też być "miastem ekspresji" i promować operę podlaską, ośrodek lalkarski, galerię Arsenał, tancerzy hip-hopowych czy klub sportowy Jagiellonia. Innym pomysłem jest wykorzystanie faktu, iż urodził się tu Ludwik Zamenhof oraz idei języka esperanto, dlatego zaprezentowane było hasło "Tutaj możesz się porozumieć". Dyrektor kreatywny Eskadry Mateusz Zmyślony przyznał, że kibicuje koncepcji "wschodzącego Białegostoku". "Uważamy, że Wschód to same pozytywne wartości" - dodał. Teraz specjaliści z Eskadry czekają na opinie od białostoczan - drogą internetową. 10 kwietnia przedstawią wybraną koncepcję. Źródło: Radio Białystok
Aktualności 18:40
Drogówka 16:40
Sport 14:51
Aktualności 14:40
Kultura i Rozrywka 14:00
Ciekawostki 13:30
Aktualności 12:40
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji