POLECAMY
Promowanie tzw. patriotyzmu konsumenckiego ma na celu akcja "Kupuj polskiej", z którą po raz kolejny rusza Młodzież Wszechpolska. Zamierza zachęcić ludzi do postawienia na rodzime produkty.
Młodzież Wszechpolska ruszyła z kolejną edycją akcji "Kupuj polskie", w której promują częstsze korzystanie z rodzimych sklepów i nabywanie towarów wyprodukowanych w Polsce. - Ma to na celu promowanie patriotyzmu konsumenckiego. Zachęcamy Polaków do tego, żeby przy zakupach, szczególnie teraz, w okresie świątecznym, zakupywali jak najwięcej produktów wyprodukowanych w Polsce, żeby zasilali polski kapitał. Pieniądze wydawane na polskie produkty, od polskich producentów, w polskich sklepach kiedyś do nas wrócą, ponieważ wzmaga to rozwój polskiej gospodarki – mówi Szymon Popławski, sekretarz podlaskiej Młodzieży Wszechpolskiej. Młodzież Wszechpolska od dawna promuje postawę patriotyzmu konsumenckiego. W ramach akcji przygotowała plakaty przypominające o tym, żeby kupować polskie produkty. Nie tylko te spożywcze, ale też np. odzież. Plakaty z charakterystycznym logo mają trafić do polskich sklepów, które wyrażą na to zgodę. - Jest to nowe logo, które symbolizuje siatkę z zakupami, w której powinno się znaleźć jak najwięcej polskich produktów, które potem trafią na wielkanocne stoły, ale też będą wykorzystywane przez cały rok – dodaje Szymon Popławski.
Mateusz Nowowiejski
mateusz.nowowiejski@bialystokonline.pl
Aktualności 2025.10.16 17:40
Praca 2025.10.16 15:49
Zdrowie 2025.10.16 15:28
Aktualności 2025.10.16 15:10
Sport 2025.10.16 13:32
Kultura i Rozrywka 2025.10.16 13:30
Kraj i Świat 2025.10.16 12:44
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji