POLECAMY
Rozpoczęła się kolejna edycja kampanii społecznej "Piłeś? Nie jedź!". Statystyki wykazują, że wzmożone kontrole drogowe oraz działania edukacyjne przekładają się na zmniejszenie liczby wypadków spowodowanych przez pijanych kierowców.
Przekaz tegorocznej edycji kampanii "Piłeś? Nie jedź!" ma trafić do setek tysięcy osób w całym kraju. Pijany chłopak, odwozi po imprezie dziewczynę; powoduje wypadek, którego ona nie przeżyje - wymowny spot, mocno działający na emocje powinien wpłynąć zwłaszcza na młodych ludzi. Spoty pojawią się w ogólnokrajowej telewizji, kinach w całej Polsce, ekranach LED na uczelniach wyższych, w autobusach komunikacji miejskiej i na ulicach. Z informacją o kampanii będą mogli się także zapoznać użytkownicy telefonów komórkowych korzystający z technologii Bluetooth. Przygotowano też kilkadziesiąt tysięcy ulotek, które będą wręczane kierowcom podczas kontroli drogowych. Podczas plenerowych imprez wykorzystane zostaną symulatory dachowania oraz symulatory jazdy z modułem "prowadzenia samochodu pod wpływem alkoholu". Miniony rok to już kolejny, w którym poprawiło się bezpieczeństwo w ruchu drogowym. Doszło do prawie 39 tys. wypadków drogowych, ale w porównaniu do 2009 r., ich liczba zmalała o ponad 5 tys. W 2010 r. ujawniono prawie 166 tys. przypadków jazdy pod wpływem alkoholu, ale było to o 7439 mniej niż w 2009 r.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Sport 2025.10.17 20:22
Aktualności 2025.10.17 18:30
Kryminalne 2025.10.17 16:50
Sport 2025.10.17 15:24
Aktualności 2025.10.17 14:50
Kultura i Rozrywka 2025.10.17 14:30
Kulinaria 2025.10.17 13:40
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji