POLECAMY
Ofertę turystyczną, kulturalną i kulinarną zaprezentowało w czasie kilkudniowych targów turystycznych we włoskiej Autonomicznej Prowincji Bolzano województwo podlaskie.
Materiały o podlaskich parkach narodowych, oferta hotelarska oraz wyroby kuchni regionalnej - to najbardziej interesowało około 40 tys. Włochów odwiedzających na przełomie kwietnia i maja na targach turystycznych w Bolzano podlaskie stoisko. Stoisko, występy zespołu folklorystycznego Klekociaki, a przede wszystkim Wieczór Podlaski (z udziałem władz Bolzano) mocno przykuły uwagę włoskich mediów oraz zwiedzających. Dowodem tego były m.in. relacje na pierwszych stronach miejscowych gazet oraz w telewizji. Targi w Bolzano były ostatnim z działań marketingowych przewidzianych w projekcie "Kampania promocyjna Województwa Podlaskiego na lata 2008-2010", nie jest to jednak koniec reklamy naszego regionu przewidzianej na ten rok. - Już w sierpniu ruszy w Warszawie miesięczna kampania. Będzie promować nasze województwo nowym logotypem i hasłem "bogactwo różnorodności" - zdradza Agnieszka Kulhawik z departamentu promocji i współpracy z za granicą urzędu marszałkowskiego.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Sport 2025.10.26 22:50
Sport 2025.10.26 19:36
Sport 2025.10.26 13:45
Sport 2025.10.26 10:23
Sport 2025.10.25 13:46
Sport 2025.10.25 11:56
Biznes 2025.10.25 09:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji