POLECAMY
W przyszłym tygodniu rusza kampania promocyjna Polskiej Organizacji Turystycznej. Ma ona spopularyzować wśród turystów krajowych i zagranicznych pięć wschodnich województw Polski.
Celem kampanii jest zainteresowanie turystów ciekawymi miejscami i różnymi sposobami spędzania czasu wolnego w pięciu województwach: warmińsko-mazurskim, podlaskim, lubelskim, podkarpackim i świętokrzyskim. W efekcie ma też spowodować wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizację regionu. Działania będą kierowane do osób, które cenią sobie aktywny sposób spędzania wypoczynku. Atrakcje Polski Wschodniej prezentowane będą w telewizji, w prasie, radiu, internecie oraz na plakatach. W tym roku kampania kierowana jest do turystów krajowych. W przyszłym - działania promocyjne będą prowadzone również w Niemczech i na Ukrainie. Promocja walorów turystycznych regionów położonych we wschodniej Polsce ma przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że Polacy często wykazują się bardzo niskim poziomem wiedzy o tych rejonach - nie wiedzą, co tam się znajduje i co można robić w czasie wyjazdu, a nawet mają problem z umiejscowieniem tych regionów na mapie Polski. Koszt trwającej ponad dwa lata kampanii to 24 miliony złotych.
andy
24@bialystokonline.pl
Sport 2025.11.02 19:53
Sport 2025.11.02 09:36
Sport 2025.11.02 08:46
Sport 2025.11.01 15:32
Aktualności 2025.10.31 17:00
Praca 2025.10.31 15:00
Kryminalne 2025.10.31 14:30
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji