Polska Wschodnia. Kampania promująca region

2010.07.21 00:00
W przyszłym tygodniu rusza kampania promocyjna Polskiej Organizacji Turystycznej. Ma ona spopularyzować wśród turystów krajowych i zagranicznych pięć wschodnich województw Polski.
Polska Wschodnia. Kampania promująca region
Fot: Podlaska Regionalna Organizacja Turystyczna
Jedna z turystycznych atrakcji Podlaskiego - Kanał Augustowski

Celem kampanii jest zainteresowanie turystów ciekawymi miejscami i różnymi sposobami spędzania czasu wolnego w pięciu województwach: warmińsko-mazurskim, podlaskim, lubelskim, podkarpackim i świętokrzyskim. W efekcie ma też spowodować wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizację regionu.

Działania będą kierowane do osób, które cenią sobie aktywny sposób spędzania wypoczynku. Atrakcje Polski Wschodniej prezentowane będą w telewizji, w prasie, radiu, internecie oraz na plakatach.

W tym roku kampania kierowana jest do turystów krajowych. W przyszłym - działania promocyjne będą prowadzone również w Niemczech i na Ukrainie.

Promocja walorów turystycznych regionów położonych we wschodniej Polsce ma przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej wynika, że Polacy często wykazują się bardzo niskim poziomem wiedzy o tych rejonach - nie wiedzą, co tam się znajduje i co można robić w czasie wyjazdu, a nawet mają problem z umiejscowieniem tych regionów na mapie Polski.

Koszt trwającej ponad dwa lata kampanii to 24 miliony złotych.

andy

1150 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39