Rachunki za prąd na inne konto? Uważaj na oszustów

2015.03.06 00:00
Klienci PGE Dystrybucja S.A. otrzymują w ostatnim czasie informacje o zmianie konta, na które trzeba przelewać pieniądze. Tak działają oszuści.
Rachunki za prąd na inne konto? Uważaj na oszustów
Fot: ŁW

W ostatnim czasie do odbiorców energii elektrycznej trafiają informacje o rzekomej zmianie systemu rozliczeniowego oraz rachunku bankowego, na który należy uiszczać należności za dostawy energii elektrycznej. Są one przesyłane pocztą.

- Spółka nie prowadzi prac zmierzających do zmiany systemu rozliczeniowego, jak również nie kierowała do odbiorców informacji o zmianie numerów rachunków bankowych - mówi Agnieszka Tyszkiewicz z Wydziału Organizacyjno-Prawnego PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok.

W przypadku otrzymania podobnej korespondencji klient przede wszystkim powinien zwrócić uwagę na oznaczenie podmiotu kierującego informację, dane zamieszczone w piśmie. Najlepiej jest porównać te dane z informacjami zawartymi w fakturze i wcześniejszą korespondencją dotyczącą dostaw energii elektrycznej od PGE Dystrybucja S.A. Jeżeli okaże się, że listy kierował ktoś inny niż PGE Dystrybucja S.A., należy zgłosić sprawę na policję oraz poinformować spółkę telefonicznie pod numerami 81 710-57-02, 81 710-57-39 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: sekretariat@pgedystrybucja.pl.

Łukasz Wiśniewski
lukasz.w@bialystokonline.pl

1153 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39