POLECAMY
Spoty telewizyjny i radiowy, layout "wschodzącego Białegostoku" na tle Pałacu Branickich, spektakl taneczny, a nawet dzwonek na komórkę tworzą kampanię promocyjną Białegostoku, która ruszyła w sobotę (1.05) w 10 miastach Polski.
- Wszyscy obserwujemy jak nasze miasto pięknieje, jak się rozwija. Chcemy naszym szczęściem podzielić się z innymi, pokazać mieszkańcom polskich miast, że jesteśmy dumni z Białegostoku. Nowa linia kreacyjna będzie spełniać te warunki - powiedział przedstawiając kampanię, Tadeusz Truskolaski. Anioł budzący się z promieniami wschodzącego słońca to główny motyw spotu telewizyjnego, w radiu Białystok będzie zachwalany formą luźnego wywiadu, reklamy pojawią się również w ogólnopolskiej prasie i na billboardach. Twarzami promocji są cztery młode osoby wyłonione w castingu, a wiodącym hasłem - "wschodzący Białystok". Białystok będzie promowany także spektaklem "Metropolish". W jego realizacji wzięli udział najlepsi polscy tancerze z Fair Play Crew, wykorzystano 350 strojów i multimedialną scenografię. To przygotowane z rozmachem show zawita do 10 polskich miast. Jego reżyser, Jarosław Staniek, zapowiedział, że będzie to wydarzenie na światowym poziomie, jakiego w Polsce nie było. Kampania zewnętrzna kosztuje 1,8 mln zł (w większości sfinansowana z funduszy UE). Jej celem, oprócz zachęcenia turystów do odwiedzenia naszego miasta, ma być pokazanie Białegostoku łamiącego stereotyp Polski B. Reklamy telewizyjną i radiową możesz zobaczyć i posłuchać tutaj.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Aktualności 18:30
Aktualności 16:30
Turystyka 15:55
Aktualności 14:40
Kultura i Rozrywka 14:00
Aktualności 12:40
Sport 11:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji