POLECAMY
Co jakiś czas w różnych regionach grasują nieuczciwi handlowcy, którzy podają się pod markę PGE. Spółka prosi o ostrożność i radzi, jak nie dać się nabrać.
Oszuści nie próżnują. Tym razem podszywają się pod sprzedawców prądu. PGE Obrót informuje, że nie odwiedza swoich klientów w domach, by odpisać nowe umowy. Nikt też nie przychodzi w celu jakichkolwiek zmian w dokumentacji. PGE przypomina, by nie dać się oszukać, trzeba dokładnie sprawdzać handlowca, który nas odwiedza oraz to – jaką firmę reprezentuje. Do tego warto skontrolować przedstawione dokumenty, w tym wysokość opłaty handlowej, kary za nieterminowe wpłaty oraz upewnić się, jakie są warunki rozwiązania umowy. Jeśli podpisujemy jakąkolwiek umowę, to koniecznie trzeba zachować jeden egzemplarz. Warto wiedzieć, że jeśli podpisujemy umowę poza siedzibą firmy (np. w domu), to mamy prawo do rozwiązania jej w ciągu 14 dni i to bez jakichkolwiek negatywnych skutków. Gdy mamy wątpliwości co do handlowca, który nas odwiedza i podaje się za kogoś z PGE, warto zadzwonić pod numer infolinii: 422 222 222. Często taki telefon nie tylko pozwala ochronić siebie, ale także pomaga ostrzegać innych mieszkańców danego terenu. Zobacz także: Oszuści zarzucili wędki. Są ostrzeżenia oraz Uwaga na fałszywe e-maile. Straszą wszczęciem kontroli skarbowej
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Kryminalne 17:40
Kultura i Rozrywka 16:30
Aktualności 15:20
Sport 14:17
Zdrowie 14:06
Kultura i Rozrywka 13:54
Aktualności 13:10
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji