POLECAMY
Międzynarodowy Festiwal Szkół Lalkarskich oraz wydarzenia składające się na markę Białystok - miasto sztuki będzie promować, m.in. w Warszawie, koncepcja zaproponowana przez młodych niezależnych białostockich artystów.
Alcokolegtyw: Anna Andraka, Tomasz Gilewicz, Robert Drobniuch i Krzysztof Kiziewicz, stworzył najlepszą koncepcję reklamującą imprezy kulturalne w naszym mieście. Dostaną za to 10 tys. zł, a jeszcze w marcu miasto ogłosi przetarg na realizację ich pomysłu. By nie popsuć elementu zaskoczenia, na razie nie ujawnia się szczegółów zwycięskiej koncepcji. Wiadomo jednak, że autorzy zaproponowali i szczegółowo opisali szereg działań wykorzystujących standardowe, jak i niestandardowe formy reklamy. Dla każdego z wydarzeń zaplanowali osobny scenariusz działań promocyjnych. Są wśród nich flash moby, etiudy aktorskie w przestrzeni miejskiej czy pojedynki taneczne. Wszystkie działania happeningowe wsparte będą akcjami informacyjnymi na portalach branżowych i społecznościowych. - Sędziowie docenili szczegółowość opracowania, ciekawe i niestandardowe pomysły na promocję wydarzeń kulturalnych, jak i samego Białegostoku - podsumował wybór propozycji Alcokolegtywu, zastępca prezydenta miasta, Tadeusz Arłukowicz. Do Urzędu Miejskiego nadesłano 11 prac konkursowych. Jury zapoznawało się z nimi z zastrzeżeniem, że dane autorów zostaną podane dopiero po rozstrzygnięciu. 5 ofert odrzucono z powodu niespełnienia warunków dotyczących zakresu konkursu.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Aktualności 2025.10.21 17:30
Aktualności 2025.10.21 15:00
Biznes 2025.10.21 14:18
Sport 2025.10.21 14:10
Kultura i Rozrywka 2025.10.21 14:00
Sport 2025.10.21 13:18
Turystyka 2025.10.21 13:03
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji