POLECAMY
Przeprowadzona dla "Rzeczpospolitej" przez GfK Polonia ankieta miała pokazać, które z haseł promujących polskie miasta najlepiej zachęca do odwiedzenia tegoż miejsca. Slogan reklamujący Białystok znalazł się na... 30 z 32 miejsc.
Chociaż, zaproponowane przez grupę Eskadra pod koniec ubiegłego roku, hasło opisujące nasze miasto nie każdego musi powalać na kolana, to w porównaniu z liderem rankingu brzmi jak Mickiewicz przy pierwszych poetyckich poczynaniach sześcioletniej Ali. Wygrało "Mazury - cud natury". Wymyślone przez olsztyńskich urzędników w zamian za "wodę i kanapkę". Może zamiast zawczasu utyskiwać na wydane na projekt hasła i logo 60 tys. zł, warto poczekać na efekty kampanii. Tych zaś na pewno nie będziemy znali w ciągu najbliższych miesięcy - niedawno ruszył przetarg na jej przeprowadzenie. Zastanawiające jest czy respondenci biorący udział w badaniu oceniali tylko i wyłącznie hasło. Porównując 9. i 29. pozycję ankiety: "Częstochowa to dobre miasto" i "Tychy - dobre miejsce" należy mieć wątpliwości... Wyłącznie sam slogan raczej niewielu skłoniłoby do odwiedzenia konkretnego miasta. Chociażby stawać na głowie w Białymstoku nigdy nie będzie większej liczby turystów co w Krakowie czy Gdańsku. Gwoli ścisłości: Olsztyn leży na Warmii. I już całkiem subiektywnie: Białystok jest od niego fajniejszy.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Sport 2025.10.17 20:22
Aktualności 2025.10.17 18:30
Kryminalne 2025.10.17 16:50
Sport 2025.10.17 15:24
Aktualności 2025.10.17 14:50
Kultura i Rozrywka 2025.10.17 14:30
Kulinaria 2025.10.17 13:40
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji