POLECAMY
Fundacja "Pomóż Im" wystartowała z nową kampanią społeczną pod hasłem: "Dobroczynność to nasza codzienność". Organizowane wydarzenia mają zwrócić naszą uwagę na to, jak planujemy domowe wydatki.
Kampania jest adresowana do mieszkańców województwa podlaskiego i zachęca do wspierania organizacji charytatywnych poprzez comiesięczne wpłaty. Na kampanię składa się szereg wydarzeń charytatywnych współorganizowanych przez Fundację oraz emisja spotu z udziałem Pawła Małaszyńskiego na antenie Radia Białystok - Impulsem i pretekstem do przygotowania kampanii jest Międzynarodowy Dzień Dobroczynności, który przypada 21 listopada. - mówi Magdalena Wieremiejuk z Fundacji "Pomóż Im" - Hasło kampanii "Dobroczynność to nasza codzienność" ma zwrócić uwagę odbiorców na to, że stałe, comiesięczne wpłaty na rzecz organizacji są w stanie zapewnić jej bezpieczeństwo finansowe i możliwość racjonalnego planowania wydatków. Dzięki temu organizacje mogą w przemyślany sposób opracować strategię opieki nad swoimi podopiecznymi. - Pranie, sprzątanie, gotowanie, czy jazda samochodem, każdego dnia wykonujemy mnóstwo czynności. Dlaczego nie dodać by do nich dobroczynności? - pyta Magdalena Wieremiejuk W przeciwieństwie do 1%, który jest niestabilnym źródłem finansowania, to stali darczyńcy - zarówno firmy, jak i osoby indywidualne - są prawdziwymi filarami finansowania działań organizacji pożytku publicznego. Kampanię wspiera aktor Paweł Małaszyński. Spis wydarzeń towarzyszących kampanii znajdziemy tutaj
Łukasz Wiśniewski
lukasz.w@bialystokonline.pl
Kryminalne 10:10
Sport 09:37
Kultura i Rozrywka 08:10
Aktualności 08:00
Motoryzacja 08:00
Praca 07:50
Kryminalne 2025.12.09 18:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji