POLECAMY
20 listopada 2024 roku Białystok stanie się centrum polskiego e-marketingu. W Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym odbędzie się 7. edycja konferencji EastMedia – największego wydarzenia dedykowanego marketingowi internetowemu w północno-wschodniej Polsce.
Konferencja EastMedia jest skierowana do szerokiego grona uczestników – od przedsiębiorców i startupowców po specjalistów z zakresu marketingu cyfrowego. Wydarzenie to daje uczestnikom nie tylko możliwość poszerzenia wiedzy, ale także nawiązania kontaktów biznesowych oraz zdobycia umiejętności praktycznych. W tym roku organizatorzy zapowiadają inspirujące wystąpienia znanych prelegentów oraz osiem praktycznych warsztatów, z których każdy uczestnik wybierze dwa, najlepiej odpowiadające jego celom oraz wyzwaniom zawodowym. Bogata agenda i znane nazwiska wśród prelegentów Konferencja zgromadzi specjalistów, takich jak Paulina Mikuła, twórczyni popularnego kanału "Mówiąc inaczej", która opowie o współczesnych trendach językowych oraz poprowadzi warsztat z pisania prostą polszczyzną. Cezary Chwicewski, znany z działań promocyjnych przy Electrum Up To Date Festival omówi przykłady kreatywnego marketingu kultury i podzieli się technikami pracy nad pomysłami. Swoją wiedzą podzielą się również Zonia i Pioter Jurkowscy, laureaci nagrody Bloger Roku 2020 National Geographic Traveler, którzy przybliżą uczestnikom tajniki współpracy z twórcami cyfrowymi. W gronie ekspertów znajdą się także Mariusz Kapusta, specjalista od zarządzania projektami, Wojciech Biendzio, właściciel Bien Agencja, Marcin Laskowski, specjalista od automatyzacji marketingu z agencji Sempai oraz Paweł Jankowski, specjalizujący się w Meta i Google Ads. Warsztaty dostosowane do potrzeb rynku Agenda warsztatów obejmuje różnorodne tematy związane z najnowszymi trendami i narzędziami w e-marketingu. Uczestnicy będą mogli zgłębić się w zagadnienia efektywnego wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu, automatyzacji procesów w e-commerce, tworzenia angażujących treści wideo oraz optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads. Każdy warsztat będzie prowadzony przez eksperta w swojej dziedzinie. DIMAQ – punktacja za udział dla certyfikowanych specjalistów Tegoroczna edycja EastMedia posiada akredytację DIMAQ, międzynarodowego standardu kwalifikacji digital marketingowych. Dzięki temu posiadacze certyfikatu DIMAQ otrzymają 10 punktów recertyfikacyjnych za udział w konferencji. Ten fakt będzie dodatkowym atutem dla osób chcących stale rozwijać swoje kompetencje i ugruntować swoją pozycję w branży. Uczestnicy konferencji będą mieli nie tylko okazję do poszerzenia wiedzy i umiejętności, ale także możliwość uczestnictwa w wydarzeniu, które stało się ważnym punktem na mapie polskiego e-marketingu. Więcej informacji: 7. edycja konferencji e-marketingowej EastMedia Portal BiałystokOnline patronuje temu wydarzeniu.
Diana Rusiłowicz
24@bialystokonline.pl
Zdrowie 15:08
Aktualności 15:00
Aktualności 13:00
Kultura i Rozrywka 12:10
Biznes 12:00
Aktualności 10:30
Sport 08:59
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji