Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2022-10-21
Chcesz zdobyć wiedzę o najnowszych trendach w e-marketingu? Dowiedzieć się z jakich narzędzi należy korzystać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami? Przyjdź na EastMedia - konferencję z zakresu marketingu internetowego.
Po trzyletniej przerwie Białostocki Park Naukowo-Technologiczny reaktywuje EastMedia - największą i najbardziej rozpoznawalną konferencję poświęconą e-marketingowi w północno-wschodniej Polsce. To będzie jubileuszowa, V edycja wydarzenia.
Konferencja EastMedia to kontynuacja wydarzenia cyklicznie organizowanego w latach ubiegłych (2015-2018) w BPN-T. Tradycyjnie podczas wydarzenia swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się znani praktycy branżowi z całego kraju. Uczestnictwo w EastMedia to również niepowtarzalna szansa na zdobycie wielu cennych kontaktów biznesowych. W poprzednich edycjach udział wzięło ponad 700 osób, a 37 prelegentów, ekspertów ze swoich dziedzin, mówiło m.in. o real marketingu, social mediach, analityce, budowaniu marki, kampaniach reklamowych czy też video marketingu.
KTO WYSTĄPI?
W tegorocznej edycji konferencji zaprezentują się cenieni marketerzy, szkoleniowcy, pionierzy w swojej dziedzinie. Nie zabraknie również przedstawicieli lokalnej branży. Poruszą szerokie spektrum tematów z dziedziny e-marketingu, będzie mowa m.in o tym jakich narzędzi używać, jak współpracować z agencjami marketingowymi lub freelancerami.
Swoimi doświadczeniami i historiami sukcesu podzielą się:
Kacper Zdunek (ClickInStory),
Dagmara Pakulska-Porembińska,
Marcelina Lipska (F1Brand),
Kacper Duras (Media Scope Group OÜ),
Wojciech Biendzio (Bien Agencja),
Adam Duda (Automation House),
Justyna Brzezińska (Glosel: TaniaKsiazka.pl & Bee.pl),
Grzegorz Powichrowski (CPTI),
Michał Gąsowski (Gansa.pl).
Całość poprowadzi Jan Jankowski.
DO KOGO SIEKROWANA?
Konferencja przeznaczona jest dla przedsiębiorców, przedstawicieli startupów, którzy zlecają usługi marketingu internetowego na zewnątrz i chcieliby pogłębić swoją wiedzę na temat wymagań i efektów takich działań. Kolejną grupą docelową są oczywiście osoby zawodowo zajmujące się marketingiem internetowym, przedstawiciele „branży” z regionu, osoby zainteresowane tą tematyką, otwarte na poszerzanie swojej wiedzy i szukające nowych trendów i narzędzi.
Konferencja odbędzie się w ramach projektu „Platforma startowa dla nowych pomysłów – Hub of Talents 2”, który pomaga w rozwijaniu pomysłów biznesowych w formie startupów. Inkubowane są one zgodnie z indywidualnie zaplanowaną ścieżką rozwoju. Przedsiębiorcy pracują nad rozwojem pomysłu i modelu biznesowego. Korzystają przy tym z szeregu bezpłatnych usług (podstawowych i specjalistycznych), zmierzających do opracowania produktu (MVP). Obecnie trwa nabór do ostatniego cyklu inkubacji.
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
KIEDY?
21 października
Godz. 9.00-16.00
ZAPISY:
Udział w konferencji będzie bezpłatny, po wcześniejszej rejestracji na stronie:
http://eastmedia.com.pl
Liczba miejsc ograniczona, liczy się kolejność zgłoszeń.
Organizator: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, Platforma startowa Hub Of Talents 2
Partner strategiczny: Bien Agencja
Partner: Hampton by Hilton Białystok
Patroni medialni: Marketer +, Mam Startup, NowyMarketing, Białystokonline, Radio Białystok