
Po raz kolejny wystartowała Akademia e-marketingu, czyli cykl bezpłatnych szkoleń dotyczących budowania "strategii promocji biznesu w Internecie". W trakcie organizowanych spotkań można będzie zdobyć mnóstwo cennej wiedzy, dotyczącej np. prowadzenia działań SEO, budowania strony www czy korzystania ze skutecznych narzędzi promocyjnych. Wiosną akademia e-marketingu zostanie zorganizowana w pięciu miastach: w Gdańsku, Katowicach, Warszawie, Krakowie i Białymstoku.
– W poprzednich edycjach Akademii udział wzięło ponad kilka tysięcy uczestników. Bardzo cieszymy się, że znowu będziemy mogli spotkać się z polskimi przedsiębiorcami, którym przekażemy swoją wiedzę i pomożemy im zaplanować i zrealizować strategię rozwoju ich biznesu w sieci. Organizowane przez nas wydarzenie to wspaniała okazja do wymiany doświadczeń, nawiązania nowych kontaktów biznesowych oraz rozmów i konsultacji z ekspertami – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu WeNet.
W maju odbędzie się spotkanie w Białymstoku
Akademia e-marketingu w Białymstoku została zaplanowana 22 maja. Warsztaty poprowadzą doświadczeni specjaliści WeNet Group. Eksperci od marketingu online przekażą przedsiębiorcom praktyczną wiedzę oraz będą służyć doradztwem i konsultacjami.
– Dzisiaj już każda firma, która chce zdobywać klientów i odnieść sukces, powinna być obecna w Internecie. Dobrze zaplanowany i kontrolowany marketing internetowy daje niezliczone możliwości, a odpowiednio wdrożone działania pomagają zwiększać sprzedaż. Obecnie bardzo dynamicznie rozwija się branża e-commerce, która również śmiało sięga po nowinki technologiczne – mówi Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm. – Aby jednak odnosić jak najlepsze wyniki, potrzebna jest znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji w Internecie. Naszym celem jest przekazanie nowoczesnej wiedzy z obszaru marketingu online oraz skutecznego wykorzystania narzędzi umożliwiających dotarcie do potencjalnego klienta. Warto tu też wspomnieć o czymś, o czym ostatnio jest głośno, a więc o sztucznej inteligencji. Nie ma się czego obawiać - AI nie zastąpi człowieka. Zautomatyzuje jednak wiele czynności i może być bardzo pomocna w codziennej pracy i rozwoju biznesu – dodaje Grzegorz Kordas.
W ramach warsztatów uczestnicy dowiedzą się z ekspertami, którzy podzielą się swoją wiedzą dotyczącą budowania strategii i prowadzenia biznesu w sieci. Opowiedzą również o dyrektywie Omnibus, która obowiązuje od tego roku i nakłada na sprzedawców internetowych liczne nowe obowiązki.
– Chcemy pomóc małym i średnim przedsiębiorcom przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu. Program szkolenia dostosowaliśmy do potrzeb MŚP na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia z wcześniejszych edycji, a także rozmów z przedsiębiorcami. Jako Partner Premium Google mamy dostęp do najnowszych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Udział w warsztatach jest bezpłatny. Chętni muszą się zgłosić wypełniając formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
24@bialystokonline.pl