
Rynek w Krośnie wzbogacił się o nową restaurację białostockiej marki Koku Sushi. Właścicielem jest Michał Szałek, który prowadzi już taki lokal w Gnieźnie. Nie ukrywa, że kolejny punkt jest spełnieniem jego marzenia.
– Zależało nam na tym, by stworzyć miejsce, w którym połączymy najwyższą jakość, świeże składniki i wyjątkową atmosferę. Przygotowania trwały kilka miesięcy – od starannego wyboru dostawców, przez szkolenia zespołu, aż po dopracowanie wystroju wnętrza. Chcieliśmy, by nasi goście czuli się tu dobrze i z przyjemnością wracali – tłumaczy.
Współwłaściciel restauracji w Krośnie – Piotr Wójcicki przyznaje, że otwarcie lokalu było ogromnym sukcesem i cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem.
– Samo otwarcie lokalu było dla nas ogromnym wydarzeniem i przerosło nasze oczekiwania – już od pierwszych godzin pojawiło się mnóstwo gości, którzy z ciekawością próbowali naszych propozycji. Zadbaliśmy o wszystkie szczegóły, zorganizowaliśmy pokaz przygotowywania sushi na żywo i poczęstunek dla pierwszych klientów. Była też okazja do rozmowy, poznania opinii mieszkańców i wspólnego świętowania – wspomina.
Ciepłe przyjęcie klientów sprawiło, że franczyzobiorcy poczuli ogromną motywację i przekonało ich, że otworzenie lokalu w Krośnie było dobrym wyborem. Ich dotychczasowe działania doceniła też Magdalena Matejczuk, manager sieci KOKU Sushi – Widać, że franczyzobiorcy włożyli w to miejsce dużo serca i włożyli wiele wysiłku w to, aby goście mogli korzystać z pełnej oferty KOKU Sushi od samego początku – mówi.
W 2024 roku otwarto kilka nowych restauracji w całej Polsce
W minionym roku sieć KOKU Sushi powiększyła się o kilka nowych lokali, m.in. w Nysie, Wrocławiu, Gdańsku, Białymstoku i Bielsku Podlaskim. Marka w ostatnim czasie zaprezentowała nowy koncept Basic, który z powodu niższych kosztów inwestycyjnych i operacyjnych ma zwiększyć zainteresowani ofertą potencjalnych franczyzobiorców.
– Cieszymy się, że nasi franczyzobiorcy decydują się na rozwój i otwieranie kolejnych lokali. To najlepszy dowód na to, że nasz model biznesowy sprawdza się nawet w trudnych czasach. Obecnie franczyzobiorcy mają do wyboru aż cztery koncepty: od wynosowego pointa, przez ekonomiczny basic, po najczęściej wybierany model restauracji, po restaurację premium – podkreśla Piotr Olechno, współwłaściciel sieci.
KOKU Sushi w Krośnie to 52 restauracja sieci.
24@bialystokonline.pl