Białystok Online

Patronat

Konferencja EastMedia 2025

Konferencja EastMedia 2025

Targi, konferencje
20 lis 2025
Czwartek
godz. 09:00

Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

ul. Żurawia 71, 15-535 Białystok

EastMedia to największa w Polsce północno-wschodniej cykliczna konferencja e-marketingowa, która odbywa się od 2015 roku w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym. Jej celem jest dostarczanie uczestnikom wartościowej wiedzy i umiejętności z zakresu marketingu internetowego. 20 listopada 2025 odbędzie się już 8 edycja tego wydarzenia.

Tegoroczna edycja EastMedia skoncentruje się na praktycznych aspektach nowoczesnego marketingu – od wykorzystania sztucznej inteligencji, przez strategiczne budowanie marki, po komunikację opartą na emocjach i języku.

Na scenie i w salach warsztatowych pojawią się: Wojciech Biendzio z Bien Agencji, Urszula Boublej z UM w Białymstoku, Olga Gołaszewska z Mayko, Kama Kotowska, Grzegorz Kuczyński z Fundacji Białystok Biega, Cyprian Leczycki z Mayko, Maciej Makselon, Mariusz Marcak, Marta Rogalewska i Katarzyna Stempniak z White Bits oraz Krzysztof Żałobiński z SEMPAI.

W części warsztatowej uczestnicy będą mogli rozwijać kompetencje m.in. w obszarach AI w Google Ads, strategii SEO w erze Gen AI, projektowania emocji w komunikacji, tworzenia kampanii społecznych oraz efektywnej współpracy z agencjami i freelancerami.

Konferencja posiada akredytację DIMAQ, dzięki czemu posiadacze certyfikatów mogą zdobyć 10 punktów recertyfikacyjnych.

Uczestnicy mają możliwość udziału w czterech inspirujących prelekcjach oraz dostęp do dwóch sesji warsztatowych, w ramach których zaplanowano łącznie osiem różnych dwugodzinnych szkoleń. Każdy uczestnik może samodzielnie wybrać dwa warsztaty najlepiej dopasowane do swoich aktualnych potrzeb i wyzwań zawodowych. Opłata za udział wynosi 249 zł do 5 listopada, a od 6 listopada będzie o 100 zł większa.

Program:

8:30 REJESTRACJA

9:00 ROZPOCZĘCIE

9:15 - 9:45 Mariusz Marcak
Category Entry Points jako klucz do strategii marketingowej

9:50 - 10:20 Grzegorz Kuczyński
Marketing doświadczeń na przykładzie imprez sportowych

10:25 - 10:55 Maciej Makselon
W czym nam przeszkadza polszczyzna? Czyli o poprawności językowej, zmianach i blokadach komunikacyjnych

11:00 - 11:30 Kama Kotowska
Czemu powinniście zatrudniać public speakerów? O mocy employee advocacy

11:30 - 12:30 Przerwa na lunch

12:30 - 14:30 Warsztaty - I Tura
Do wyboru jeden z czterech poniższych:

1. Olga Gołaszewska - Customer Journey na nowo: co sztuczna inteligencja zmienia w ścieżkach zakupów
2. Kama Kotowska - Prezentuj pomysły tak, żeby ci za nie zapłacili
3. Maciej Makselon - Projektowanie emocji przy pomocy słowa. Czyli wstęp do kreatywnego pisania
4. Krzysztof Żałobiński - SEO i Gen AI: Kompleksowa strategia widoczności w erze sztucznej inteligencji

14:30 - 15:00 Przerwa na kawę

15:00 - 17:00 Warsztaty - II Tura
Do wyboru jeden z czterech poniższych:

1. Wojciech Biendzio - Agencja czy freelancer? Którą opcję wybrać? Czego unikać? Red flagi, jak wybrać, o co pytać
2. Urszula Boublej, Marta Rogalewska, Katarzyna Stempniak - Żółta Kanapa: jak zrobić skuteczną kampanię i nie zwariować
3. Cyprian Leczycki - AI w Google Ads. Jak wykorzystać dane i automatyzacje do poprawy efektywności kampanii
4. Mariusz Marcak - Budowanie skutecznego przekazu i silnej marki za pomocą Category Entry Points

17:00 Zakończenie

Bilety oraz więcej informacji o konferencji znajdziecie w linku poniżej.

Organizator

Białostocki Park Naukowo-Technologiczny

ul. Żurawia 71
15-535 Białystok

Zobacz także

Najnowsze
Popularne