POLECAMY
14 tys. przejechanych kilometrów, 63 dni zdjęciowe, 16 spotów promujących największe polskie miasta. Wśród tych filmowych wizytówek znalazł się także Białystok.
Wraz z rozpoczęciem rundy wiosennej i z powrotem na boiska największych drużyn piłkarskich, Ekstraklasa przygotowała filmy promocyjne pokazujące najważniejsze i najciekawsze miejsca w miastach poszczególnych klubów. Na liście Ekstraklasy znalazł się też Białystok i stadion miejski – miejsce nie tylko kojarzone ze sportową drużyną Białegostoku, czyli Jagiellonią, ale również z innymi wydarzeniami. Celem, jaki obrała Ekstraklasa, jest integracja środowisk lokalnych zrzeszonych wokół polskich klubów piłkarskich. To ważne zadanie, połączenie jednoczesnej integracji kibiców i samorządu, biznesu i klubu. Wszystko po to, by wspólnie budować sukces. Zgodnie z założeniem przedstawicieli Ekstraklasy, spoty będą wyświetlane nie tylko w telewizji – przed meczami, ale również w mediach społecznościowych, środkach komunikacji miejskiej i na billboardach. – Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. – Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy – dodaje.
Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl
Aktualności 2025.10.30 17:30
Sport 2025.10.30 17:05
Kultura i Rozrywka 2025.10.30 16:00
Aktualności 2025.10.30 15:00
Kulinaria 2025.10.30 13:30
Kultura i Rozrywka 2025.10.30 13:11
Aktualności 2025.10.30 12:40
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji