Białystok Online

Aktualności

Piękny Wschód. Podsumowanie pierwszych miesięcy kampanii

2010.12.16 00:00
Piękny Wschód. Podsumowanie pierwszych miesięcy kampanii
Fot: pieknywschod.pl. Jedna z atrakcji turystycznych Białegostoku - zespół pałacowy Branickich

Kampania "Piękny Wschód" promująca atrakcyjność turystyczną wschodnich regionów Polski rozpoczęła się w lipcu.

Obejmuje pięć województw wschodniej Polski: warmińsko-mazurskie, podlaskie, lubelskie, podkarpackie oraz świętokrzyskie. Ma ona na celu przede wszystkim przełamać stereotypy w myśleniu o tych województwach. Chodzi również o większe zainteresowanie ofertą turystyczną tych terenów, a w efekcie wzrost wpływów z gospodarki turystycznej i aktywizację Polski Wschodniej.

Grupa docelowa kampanii obejmuje adresatów w Polsce w wieku 25-59 lat  i jest podzielona na trzy zróżnicowane demograficznie segmenty (liderzy opinii turystycznej poszukujący nowych form wypoczynku, zwolennicy turystyki aktywnej oraz turyści rodzinni). Na rynku niemieckim i ukraińskim grupa docelowa obejmuje turystów w wieku 25-35 lat (turyści aktywni). Kampania multimedialna oparta jest m.in. o przekazy telewizyjne, radiowe oraz wieloaspektowe wykorzystanie internetu. Podstawowym komunikatem dla potencjalnych turystów w kraju i zagranicy jest unikalność regionu, która ma przyczynić się do większej rozpoznawalności wschodniej części Polski jako ciekawego miejsca do wypoczynku oraz zmiany sposobu myślenia o tym regionie w kontekście turystycznym.

andy

andy

24@bialystokonline.pl

Przeczytaj także
Popularne dzisiaj

Masz ciekawy temat?

Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?

Napisz do nas