POLECAMY
Poczta Polska wprowadza kolejne udogodnienia dla swoich klientów. Właśnie zawarła umowę z ogólnopolską siecią kiosków RUCH. Jej wynikiem jest możliwość odbioru paczki w prawie 1,7 tys. nowych punktach.
Od listopada klienci Poczty Polskiej będą mogli odebrać paczki - Paczka24 i Paczka48, Pocztex Kurier48, Pocztex Ekspres24 - w kioskach i salonikach RUCH. To duże udogodnienie, bo ponad 95% tych punktów czynnych jest w soboty, a prawie 19% także i w niedziele. Termin, jaki obowiązuje na zgłoszenie się po przesyłkę, wynosi 7 dni. – Klienci chcą mieć jak najwięcej dogodnych dla siebie miejsc do odbioru ezakupów. Dlatego naszym głównym celem w segmencie eCommerce jest zapewnienie jeszcze większej liczby punktów odbioru przesyłek. Systematycznie poszerzamy naszą sieć o punkty partnerów biznesowych. Chcemy już w 2017 roku mieć 10 tys. takich punktów. Obecna umowa z RUCH-em będzie miała także skutki biznesowe, bo zakładamy zwiększenie liczby paczek obsługiwanych przez Pocztę, dzięki konkurencyjnej ofercie dla e-sklepów, którym zależy na jak najwygodniejszej formie dostaw dla swoich klientów. – mówi Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej. Do tej pory, oprócz dostaw do domu i do placówki pocztowej, możliwość w ramach usługi "Odbiór w Punkcie" obejmowała stacje Orlen. Dużą przewagą sieci utworzonej z placówek Poczty Polskiej, stacji Orlen oraz kiosków i saloników RUCH są przede wszystkim ich lokalizacje - dostępne są zarówno w mieście, jak i na terenach wiejskich, gdzie inni operatorzy nie oferują swoich usług.
Ewa Reducha-Wiśniewolska
ewa.r@bialystokonline.pl
Kultura i Rozrywka 10:17
Kryminalne 10:10
Biznes 08:20
Aktualności 08:00
Aktualności 2025.10.28 17:30
Zdrowie 2025.10.28 15:08
Aktualności 2025.10.28 15:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji