Podlaska firma podkreśla swoje przywiązanie do naturalności. Docenili to eksperci

2016.10.28 16:29
W polskiej edycji prestiżowego plebiscytu Effie Awards srebrną statuetką w kategorii "Żywność" nagrodzono podlaską Piątnicę.
Podlaska firma podkreśla swoje przywiązanie do naturalności. Docenili to eksperci
Fot: pixabay.com

Effie Awards to najważniejsze nagrody polskiego marketingu. Wręczono je już po raz 17. Jurorzy docenili i uhonorowali srebrną statuetką podlaską OSM Piątnica za kampanię "To z Piątnicy. To naturalne!", promującą mleko "Wiejskie", jogurty "Piątuś" oraz jogurty typu greckiego. OSM Piątnica była najwyżej notowaną firmą kategorii konkursowej "Żywność".

Kampania miała za zadanie wzmocnić pozytywny wizerunek marki oraz podkreślić jej przywiązanie do naturalności i wysokiej jakości produktów.

Organizatorem polskiej edycji docenianego na całym świecie konkursu Effie Awards jest od 1999 r. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Gala wręczenia tegorocznych nagród odbyła się 24 października w Teatrze Wielkim w Warszawie.

Monika Zysk
monika.zysk@bialystokonline.pl
811 osób online
Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 BiałystokOnline Sp. z o.o.
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39