845 osób online

Spot i etiudy. Jest nowa kampania promocyjna województwa podlaskiego [wideo]

2012.04.25 00:00
Już za 2 dni rozpoczyna się nowa, ogólnopolska kampania promocyjna województwa podlaskiego. Po raz pierwszy tworzyć ją będzie szereg otwartych eventów w największych miastach Polski, którym ma towarzyszyć akcja reklamowa w mediach. Dziś (25.04) zaprezentowano założenia kampanii.
Spot i etiudy. Jest nowa kampania promocyjna województwa podlaskiego [wideo]
Fot: materiały prasowe
Screenshot z etiudy filmowej, w której o swojej pracy opowiada Elwira Horosz

Rozpoczynająca się 27 kwietnia promocja województwa podlaskiego to kontynuacja ogólnopolskiej kampanii zewnętrznej z ubiegłego roku prowadzonej pod hasłem "Natura przejawia się różnie". Tegorocznej towarzyszyć będzie zdanie "Odwieczna potrzeba natury" wraz z mottem przewodnim regionu "Podlaskie. Bogactwo różnorodności".

- W ubiegłym roku Podlaskie było pokazane jako region dynamiczny, kreatywny, łączący tradycję z nowoczesnością - mówi o kampaniach Magdalena Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, odpowiedzialna w urzędzie marszałkowskim za promocję. - Teraz chcemy przekazać, że w Podlaskiem można znaleźć wytchnienie, kontakt z naturą - wyjaśnia.

Akcja promująca region będzie odwoływać się do naszej wielokulturowości i nieskażonej przyrody. Będzie to widać w materiałach filmowych przygotowanych przez Laboratorium Obrazu Krzysztof Kiziewicz oraz Fair Play Wojciech Blaszko.

- Liczę się z tym, że będzie to trochę kontrowersyjne - o 30-sekundowym spocie opowiada Kiziewicz. Jak twierdzi młody filmowiec, wykorzystywał kontrasty: na trochę nacjonalistycznym Podlasiu pokazał wielokulturowość, zderzył duże miasto z regionem, który daje wytchnienie. Całość zaprawił szczyptą magii.

Podlaskie w krótkim spocie reklamowym to miejsce wyjątkowe, pozwalające zapomnieć o codziennych troskach, powrócić do korzeni, w którym odnaleźć można spokój i ukojenie. Jest to zarazem kraina spotkań (co symbolizują zmierzające doń amazonki), w którym kultury nie ulegają zderzeniu, ale mieszają się tworząc przedziwny, tajemniczy i energetyzujący tygiel.




Inspirację Podlaskim odnaleźć można w kolejnych materiałach opracowanych przez studio Fair Play Wojciech Blaszko. Bohaterami trzech minutowych etiud filmowych są fotografik Tomasz Tomaszewski, projektantka mody Elwira Horosz oraz doskonali tancerze z tajemniczej grupy Nofiltrato, których talent zawładnął wyobraźnią młodego pokolenia Polaków.




Zarówno spot, jak i etiudy będą emitowane na 3 kanałach należących do grupy Discovery: Discovery Channel, Animal Planet i TLC. W sumie zaplanowano około 200 wyświetleń.

- Będą emitowane w czasie programowym. Jest to o tyle dobre, że pozwala uniknąć chaosu, który tworzy się, przy istniejącej teraz tak dużej liczbie spotów - zdradza Jacek Siemczyk z Discovery. Podkreśla jednocześnie, że jego stacje do tego typu promocji są idealne - oglądają je ludzie chętni do odkrywania świata, a zbierają około 14 mln widów miesięcznie.

Oprócz spotów, tegoroczna kampania to eventy w największych polskich miastach: Warszawie, Katowicach, Wrocławaiu i Krakowie. Będzie można na nich spotkać wszystkich bohaterów etiud, którzy zaprezentują swoją twórczość, przekonując jednocześnie o wyjątkowości Podlaskiego.

Tomasz Tomaszewski podsumuje na nich swoją niemal roczną przygodę z województwem podlaskim przedstawiając 63 wielkoformatowe fotografie wybrane z niemal ośmiu tysięcy zdjęć wykonanych podczas wędrówek po regionie. Elwira Horosz autorską kolekcję odzieży wierzchniej, inspirowaną logo Podlaskiego, zaprezentuje podczas specjalnego pokazu mody, natomiast całość uzupełnią "tańczące świnie" z planety Nofiltrato, które ujawnią swoje silne związki z województwem podlaskim.

Mieszkańcy województwa podlaskiego wystawę fotografii Tomasza Tomaszewskiego będą mogli obejrzeć podczas wystaw plenerowych w Augustowie, Suwałkach i Białymstoku. Jesienią Podlaskie z kampanią ma zamiar pojawić się w Brukseli.

Cała, tegoroczna kampania promocyjna naszego województwa zamknęła się w kwocie 600 tys. zł.

- Te działania są robione naprawdę niewielkim kosztem, dzięki młodym ludziom stąd. Gdyby prowadziły je firmy, nie byłoby nas na nie stać - twierdzi Magdalena Magdalena Łyżnicka-Sanczenko.

E.S.

Wersja mobilna BiałystokOnline.pl
Polityka prywatności | Polityka cookies
Copyright © 2001-2024 CMG, Białystok
Adres redakcji: ul. Sienkiewicza 49 lok. 311, Białystok, tel. 85 746 07 39
zamknij X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Dowiedz się więcej o celu ich używania i polityce cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.