Uwaga: impreza już się odbyła.
Termin imprezy: 2023-04-05
#ShortyTreningowe to szkolenie otwarte w formacie krótkich warsztatów nastawionych na zdobywanie konkretnych umiejętności i kompetencji.
TEMAT: Marka osobista na LinkedIn, czyli jak zdobyć wymarzoną pracę, prowadzić biznes i kreować wizerunek eksperta.
Link do zapisów:
https://domtrenerow.pl/szkolenie-linkedin/
Cel szkolenia: nauczyć się wykorzystywać LinkedIn do swoich celów biznesowych i osobistych
Efekty:
- Dowiesz się w jaki sposób LinkedIn przyda Ci się w rozwoju zawodowym
- Zbudujesz profesjonalny wizerunek w sieci
- Zwiększysz swoją atrakcyjność dla przyszłych pracodawców
- Nauczysz się wykorzystywać LinkedIn do rozwoju własnego biznesu
- Poznasz podstawy efektywnego budowania sieci kontaktów
Program:
- Garść faktów o LinkedIn
- LinkedIn w liczbach
- Kogo znajdę na LinkedIn?
- Czy warto korzystać z LinkedIn?
- Konfiguracja profilu - kluczowe elementy
- Mistrzowski nagłówek i wizualizacja
- Opis - kluczowy punkt profilu
- Wiarygodność - doświadczenie zawodowe, umiejętności i rekomendacje
- Personalizacja URL profilu
- Profil Premium - czy i kiedy warto?
- Budowanie sieci kontaktów
- Zdefiniowanie celu kontaktu i grup docelowych
- Jak wyszukać i pozyskiwać odpowiednie osoby
- W jaki sposób zachęcić do kontaktu - pasywne pozyskanie
- Zasady i ograniczenia budowania sieci
- W jaki sposób pisać wiadomości - na co zwrócić uwagę
- Personalizacja - gwóźdź programu
- Wiadomosć InMail - co to i czemu to służy
- Ćwiczenia praktyczne
- Skonstruowanie nagłówka
- Utworzenie szablonu wiadomości
- Wykorzystanie wyszukiwarki i poszerzenie sieci kontaktów z grupy docelowej
- Social selling index - sprawdzimy atrakcyjność profilu
Trener:
Igor Subocz - Właściciel i strateg trójmiejskiej zu.agency. Członek Klubu Inteligencji Biznesu, Business Centre Club oraz kapituły Top Influencer LinkedIn. Pracuje z markami osobistymi, NGOsami oraz dużymi i małymi firmami z branż B2B i B2C. Zdobywał doświadczenie na stanowiskach Premium Brands Ambassador i Key Acoount Manager w korporacji oraz Head of Marketing w spółce technologicznej rozwijającej oprogramowanie VR.
Jego agencja wykorzystuje narzędzia no/low-code oraz AI do kreowania marek na wielu płaszczyznach związanych z brandingiem, designem i digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem stron internetowych.
W życiu kieruje się transparentnością i odpowiedzialnością. Stanowi to również fundament jego działalności biznesowej. Za cel stawia sobie i współpracownikom kreowanie długofalowych relacji opartych o empatię, asertywność i wspólny interes.
Uważa, że kluczem do sukcesu jest nieprzerwana analiza otoczenia biznesowego, szukanie wyróżników na różnych polach, elastyczność w odpowiadaniu na realne potrzeby oraz nieustająca żądza rozwoju. Jako strateg łączy kropki na makropoziomie skutecznie diagnozując trendy, szanse oraz zagrożenia.
Prywatnie szczęśliwy ojciec, fan rugby i gier strategicznych.
Szkolenie odbędzie się w formule online.
Po rejestracji i opłaceniu uczestnictwa otrzymasz na maila link do szkolenia (MS Teams).