POLECAMY
Rynek indyjski jest jednym z najbardziej perspektywicznych rynków edukacyjnych, dlatego UMB chce pozyskać stamtąd studentów na studia anglojęzyczne.
Promocja UBM w Indiach Uniwersytet Medyczny w Białymstoku (UMB) stawia na studentów zagranicznych. Właśnie rozpoczął realizację kolejnej kampanii promocyjnej w Indiach. Chce zareklamować się wśród potencjalnych kandydatów na studia anglojęzyczne na kierunku lekarskim prowadzone na Wydziale Lekarskim z Oddziałem Stomatologii i Oddziałem Nauczania w Języku Angielskim. Kampania prowadzona jest na portalu społecznościowym Facebook. Aktualnie na UMB studiuje ok. 5,3 tys. osób, z czego 400 - w języku angielskim. Jak podaje uczelnia, studenci zagraniczni pochodzą m.in. z: Norwegii, Szwecji, USA, Kanady, Niemiec, Hiszpanii czy Arabii Saudyjskiej. Natomiast z Indii obecnie na UMB studiuje 14 studentów. Dofinansowanie Kampanie promocyjne są jednym z elementów realizacji strategii umiędzynarodowienia UMB, który został wdrożony przez Dział Współpracy Międzynarodowej pod nadzorem prof. dr hab. Tomasza Hryszko – pełnomocnika rektora ds. współpracy międzynarodowej. Kampania została sfinansowana w ramach programu "Promocja Zagraniczna" Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej. Wartość całego projektu wynosi 100 tys. zł.
Malwina Witkowska
malwina.witkowska@bialystokonline.pl
Aktualności 12:00
Praca 11:00
Kryminalne 10:10
Sport 09:21
Kultura i Rozrywka 08:10
Zdrowie 08:10
Biznes 08:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji