POLECAMY
W najnowszym wydaniu "Gazety Samorządu i Administracji" wśród najsilniejszych marek polskich miast, w towarzystwie Warszawy, Gdańska, Gdyni, Wrocławia i Katowic pojawił się Białystok. To opinia specjalistów od tzw. marketingu miejsca.
Urząd Miejski ocenia, że dobra opinia ekspertów z branży marketingu miejsc to dowód skuteczności podejmowanych działań promocyjnych w ostatnich latach, a budowanie jego silnej marki jest realizowane konsekwentnie i przynosi zamierzone efekty. "Silna marka miejsca i długofalowa wizja rozwoju przyciąga turystów i inwestorów, studentów w przypadku ośrodków akademickich i nowych mieszkańców" - tłumaczy Aneta Bassa z Brief for Poland zajmującym się marketingiem miejsc. W budowaniu marki miasta bardzo ważna jest komunikacja z mieszkańcami. To właśnie oni, rdzenni lub czasowi, są najlepszymi ambasadorami miejsca. Jeżeli są z niego dumni, zadowoleni z jakości życia i perspektyw rozwoju osobistego i zawodowego, przyciągają wówczas jak magnes.
E.S.
24@bialystokonline.pl
Zdrowie 11:00
Kryminalne 10:00
Dom 08:00
Aktualności 08:00
Biznes 08:00
Aktualności 2025.12.15 18:50
Aktualności 2025.12.15 16:20
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji