POLECAMY
Chcesz wiedzieć jak ułaskawić trudnego klienta? Centroom zaprasza na warsztaty, podczas których dowiesz się, jak radzić sobie w różnych sytuacjach.
Od klientów zazwyczaj zależy sukces tego co robimy. I powodzenie „Nasz klient, nasz pan” jest tu w pełni prawdziwe, bez względu na to czy nam się to podoba, czy też nie. Jak jednak zachować równowagę w tych relacjach i umieć nie tylko zadowolić klienta, ale też zachować przy tym asertywną postawę? Tego i wielu innych ciekawych rzeczy odnośnie kontaktu z klientami, można będzie dowiedzieć się podczas organizowanego przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny spotkania pt. „Trudny człowiek czy trudna sytuacja, jak radzić sobie z wymagającym klientem?”. Szkolenie poprowadzi Urszula Kliber-Zych z DrTusz, która opowie jak umiejętnie komunikować się z klientem, radzić sobie z trudnymi emocjami i stresem. Szczególnie, że nieprzyjemne zdarzenia z pracy tkwią naszej głowie długo i przekładają się na inne sfery życia. Prelegentka opowie więc, jak zachować profesjonalną postawę, nie dać wyprowadzić się z równowagi, ale też nie pozwolić wejść sobie na głowę. 2-godzinne spotkanie odbędzie się w biurze coworkingowym Centroom, zarządzanym przez Białostocki Park Naukowo-Technologiczny. Szkolenie jest skierowane przede wszystkim do osób, które mają do czynienia z klientami - bez względu jakimi, mogą to być przypadkowe osoby odwiedzające np. nasz sklep lub korzystające z usług, jak i partnerzy biznesowi. Warsztaty odbędą się 24 lutego. Zapisy trwają, liczba miejsc ograniczona. Zgłaszać się można za pośrednictwem strony www.bpnt.bialystok.pl Zobacz też: Jak radzić sobie z wymagającym klientem - warsztaty w Centroom Portal BialystokOnline patronuje wydarzeniu.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Praca 15:00
Aktualności 14:50
Kultura i Rozrywka 14:40
Aktualności 14:00
Sport 13:35
Aktualności 12:30
Kultura i Rozrywka 11:30
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji