POLECAMY
O tym – jak ważny jest marketing w biznesie nie trzeba obecnie nikomu tłumaczyć. Ale jak o niego zadbać przy ograniczonym budżecie? Centroom zaprasza na warsztaty, gdzie można będzie się tego dowiedzieć.
Coraz więcej firm chce (lub musi) zaistnieć w sieci Obecnie niemalże każdy biznes musi też zaistnieć w internecie. Transformację cyfrową z pewnością przyspieszyła pandemia COVID-19, gdzie większość sklepów i usług na kilka tygodni było zamkniętych w formie stacjonarnej. Wówczas okazało się, że wiele firm można przenieść (przynajmniej częściowo) do internetu – i tak też zrobiono chcąc utrzymać się na rynku. Niestety nie wszyscy byli na to przygotowani, nie każdy wiedział co zrobić, by jego marka zaistniała w sieci i przynosiła oczekiwane zyski. Tu potrzebna jest wiedza i umiejętności. Pomoże zdobyć je Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, który wraca z warsztatami z cyklu Centroom Przedsiębiorczości. Pierwsze spotkanie zaplanowano na czwartek (30.09). Wówczas omówiony zostanie marketing treści. Uczestnicy wydarzenia będą mieli szansę dowiedzieć się, jak tworzyć skuteczne teksty, grafiki i video w obrębie własnej firmy. Strategia content marketingu dla każdego Dwugodzinne warsztaty poprowadzi Monika Jaźwińska, która na co dzień pracuje jako marketing manager w sklepie DrTusz, który znany jest w branży ze swojego oryginalnego i z pewnością niezbyt typowego podejścia do marketingu. Prelegentka pomoże uczestnikom spotkania opracować wstępną strategię content marketingu dla swojej działalności. Będzie to więc doskonała okazja, by zastanowić się, jakimi zasobami dysponuje firma i gdzie znajdują się jej klienci. Następnie grupowo dobrane zostaną odpowiednie kanały i wskazane pomysły na ciekawy content. Poza tym uczestnicy dowiedzą się też czym w ogóle jest conent marketing i poznają jego różne formy. Nauczą się jakie treści przyciągają uwagę klientów w social mediach, jak należy prawidłowo prowadzić firmowego bloga, po co jest newsletter oraz jakie są wady i zalety tworzenia contenru na YouTube i TikToku. Warsztaty są skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczynają działalność online lub już ją prowadzą, a chcieliby osiągać większe zyski niż do tej pory – ale nie mają na do zbyt wysokiego budżetu marketingowego. Udział w takich warsztatach zawsze jest także okazją nie tylko do poszerzania wiedzy, ale i nawiązania nowych, często biznesowych, znajomości. Liczba miejsc ograniczona, dlatego warto się szybko rejestrować. Udział w spotkaniu kosztuje 29 zł - warunkiem uczestnictwa jest zapisanie się na wydarzenie, a następnie niezwłoczne wniesienie opłaty. Zapisy: Centroom Przedsiębiorczości #26 - "Content Marketing" Portal BiałystokOnline patronuje wydarzeniu. Zobacz też:Content Marketing - warsztaty w Centroom
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Aktualności 17:20
Praca 15:00
Aktualności 14:50
Kultura i Rozrywka 14:40
Aktualności 14:00
Sport 13:35
Aktualności 12:30
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji