POLECAMY
Miejski Rzecznik Konsumentów w Białymstoku został doceniony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Odebrał wyróżnienie za zaangażowanie i działalność, która przyczyniła się do lepszej ochrony praw i interesów konsumentów.
Miejski Rzecznik Konsumentów doceniony Jarosław Brzozowski – Miejski Rzecznik Konsumentów w Białymstoku - został doceniony przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. W środę (13.03) w Warszawie odebrał wyróżnienie. Zauważono także aktywną jego współpracę ze środowiskiem konsumenckim w regionie. Służy pomocą i radą Pomoc Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Białymstoku polega przede wszystkim na udzielaniu białostoczanom porad i informacji prawnych. Rzecznik zajmuje się sprawami konsumenckimi – umowami sprzedaży i umowami o świadczenie usług, np. remontowo-budowlanych, telekomunikacyjnych, przewozowych, turystycznych czy bankowych. Pomaga w przygotowaniu pism, m.in. reklamacji, oświadczeń o odstąpieniu od umowy, wezwań do zapłaty. Spotkanie umawiamy wcześniej Warto pamiętać, że na spotkanie z rzecznikiem należy umówić się osobiście w biurze lub telefonicznie (tel. 85 869 69 29). Sprawy rozpatrywane są bez zbędnej zwłoki - w kolejności, w jakiej są zgłaszane. Czas oczekiwania zależy też od tego, jak skomplikowana jest sprawa. Na umówione spotkanie z rzecznikiem należy zabrać ze sobą wszystkie dokumenty dotyczące poruszanych problemów, np. umowy, faktury, dokumenty gwarancyjne, rachunki.
Paulina Górska
24@bialystokonline.pl
Sport 13:00
Kultura i Rozrywka 12:02
Aktualności 12:00
Sport 11:00
Aktualności 10:10
Sport 09:21
Kultura i Rozrywka 09:13
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji