POLECAMY
Wszystkie sprawy najlepiej załatwiać zdalnie - tego zdania jest podlaski NFZ, który chce ograniczyć bezpośrednie kontakty w Salach Obsługi Klientów.
Podlaski NFZ wprowadza ograniczenia. Do odwołania. Wszystko po to, żeby ograniczyć bezpośrednie kontakty w Salach Obsługi Klientów. Dlatego potwierdzać profile zaufane można tylko po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerem telefonu: - Białystok tel. 85 745 95 00, 85 745 95 87 - Łomża tel. 86 216 88 40 - Siemiatycze tel. 85 655 20 71, 85 655 40 01 - Suwałki tel. 87 562 02 50 NFZ przygotował także skrzynki podawcze przy wejściu do sal obsługi. Instytucja prosi o załatwianie spraw w sposób zdalny (telefoniczny bądź drogą elektroniczną). Telefony i e-maile - zaopatrzenie w wyroby medyczne: 85 745 95 87, kancelaria@nfz-bialystok.pl, - leczenie uzdrowiskowe: 85 745 95 23 lub 85 745 95 24, kancelaria@nfz-bialystok.pl, - skargi i wnioski: 85 745 95 76, kancelaria@nfz-bialystok.pl, - ubezpieczenie w NFZ: kancelaria@nfz-bialystok.pl, - Europejska Karta Ubezpieczenia Zdrowotnego: ekuz@nfz.gov.pl, - certyfikat tymczasowo zastępujący EKUZ: 85 745 95 21, wf10@nfz.gov.pl, - wnioski unijne/formularze UE/EFTA: 85 745 95 21, wf10@nfz.gov.pl, - zwrot kosztów leczenia poza granicami kraju: 85 745 95 07. Można także korzystać z Telefonicznej Informacji Pacjenta (800 190 590).
Dorota Mariańska
dorota.marianska@bialystokonline.pl
Aktualności 10:00
Kultura i Rozrywka 09:39
Sport 08:00
Zdrowie 08:00
Nauka 07:50
Aktualności 07:50
Sport 2025.10.26 22:50
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji