POLECAMY
Jak widać po akcjach organizowanych przez markety i dyskonty, nadawanie imion owocom i warzywom (a raczej maskotkom je imitującym) przyniosło doskonałe efekty i spopularyzowało kupowanie tych produktów. Na podobny pomysł wpadła Polska Izba Mleka.
Polska Izba Mleka stworzyła Rodzinę Mlekosławnych. Od teraz Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława będą zachęcać do kupowania i spożywania produktów mlecznych. Nadanie tych imion może kojarzyć się z akcją prowadzoną w ostatnim czasie przez dyskonty i markety, które nadały je owocom i warzywom. Mlekosławni są bohaterami kampanii "Bądź świadomy – kupuj polskie". Ich zadaniem będzie pokazanie Polakom, że warto wybierać rodzime mleko i nabiał. Jogurtosław, Serosław, Masłosław i Śmietankosława wyjaśnią, jak ważny jest nabiał w diecie każdego z nas. Podczas najbliższych kilku miesięcy Mlekosławni będą też obalać najbardziej popularne "mleczne mity" i pokażą, jak szybko przygotować smaczne posiłki. Historia mlecznej rodziny i bieżące wydarzenia z jej życia są opisywane na stronie Mlekosławni. Dzięki niej można też skorzystać z porad dietetyka. Zdaniem organizatorów akcji, nietypowa rodzinka zachęci Polaków do przemyślanych zakupów. Inicjatywa z pewnością jest ważna też dla Podlasia, które słynie z doskonałych produktów mlecznych. Więcej: Znaczące sukcesy mleczarni z Podlasia
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Kryminalne 18:00
Aktualności 15:47
Sport 15:30
Aktualności 14:20
Sport 13:20
Kultura i Rozrywka 13:10
Kulinaria 13:08
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji