POLECAMY
Najpierw Warszawa, potem niemiecka Bawaria i włoska Toskania, a na koniec Kraków. Zaplanowano 4 akcje promujące nasze województwo. W ich przygotowanie zaangażowali się młodzi twórcy i designerzy z Białegostoku.
- Akcja będzie realizowana w ramach szerszego projektu "Podlaskie odwieczna potrzeba natury". W ramach tego zorganizujemy 4 akcje promocyjne: 2 w kraju i 2 zagranicą. Ruszamy na początek do Warszawy - mówi Magdalena Łyżnicka-Sanczenko, dyrektor departamentu promocji urzędu marszałkowskiego. Działania "Podlaskie: siła! Poczuj siłę natury, kultury i interakcji!" ruszą w sobotę (7.06) na skwerze Hoovera przy Krakowskim Przedmieściu (w godz. 14.00-22.00). Ich ideą jest pokazanie mieszkańcom Warszawy, że Podlaskie to nie tylko piękne krajobrazy, nieskażona przyroda i przysłowiowa gościnność, ale to także siła, moc i dynamizm. Do akcji promocyjnej urząd marszałkowski zaprosił najbardziej rozpoznawalnych młodych twórców z naszego regionu. Podlaskie: akcja! to interaktywna gra z wykorzystaniem designerskich rowerów zaprojektowanych przez Adriana Łucejko. Uczestnik gry jadąc na prawdziwym rowerze "żubr" lub "łoś" przemierzy wraz z filmowym obrazem najciekawsze zakątki regionu. - Gra to dwa rowery, dwie plazmy 65 cali, na środku mapa Podlasia - opowiada filmowiec Krzysztof Kiziewicz, główny twórca gry. Jak podkreślał, wszystko to znajdzie się w lustrzano-drewnianej kopule. Nad grą pracowało około 30 osób.
Ewelina Sadowska-Dubicka
ewelina.s@bialystokonline.pl
Kultura i Rozrywka 08:10
Nauka 08:00
Aktualności 08:00
Sport 2025.11.09 19:42
Sport 2025.11.09 12:01
Sport 2025.11.09 09:27
Sport 2025.11.08 18:27
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji