POLECAMY
Przez ponad dwa lata bóbr, łoś, sowa i inne zwierzęta zachęcały do odwiedzenia Polski Wschodniej. Można było spotkać je w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w Internecie. Polska Organizacja Turystyczna podsumowała kampanię "Piękny Wschód".
"Setki pomysłów na weekend", "Odkryj jak to blisko", "1 363 pomysły na wakacje" - takie hasła towarzyszyły kampanii Piękny Wschód. Była skierowana do mieszkańców Polski, Ukrainy i Niemiec, głównie w wieku 25-59 lat. Adresatami byli także "poszukiwacze inności", turyści aktywni i rodzinni. W ramach kampanii powstał specjalny portal internetowy "Piękny Wschód". Piękny Wschód promowano w jednym z seriali, a także w radiu, telewizji, prasie, przestrzeni publicznej i w sieci. Jak wynika z badań, reklama radiowa i telewizyjna, dotarła do 17 mln odbiorców. Z Pięknym Wschodem w prasie zetknęło się 15 mln osób. Kampania i jej strategia, przy której pracowały Regionalne Organizacje Turystyczne i instytucje ogólnopolskie, została dofinansowana z Programu Rozwój Polski Wschodniej.
Anna Dycha
anna.d@bialystokonline.pl
Kryminalne 18:00
Aktualności 15:50
Sport 14:51
Nauka 14:10
Aktualności 14:00
Kultura i Rozrywka 13:30
Aktualności 12:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji