Niepubliczna Placówka Kształcenia Ustawicznego "Akademio" zatrudni Specjalistę ds. obsługi klienta.
Twój zakres obowiązków
Rejestracja i obsługa zgłoszeń klientów;
Obsługa telefoniczna i e-mailowa klientów oraz partnerów biznesowych
Wykonywanie wycen, ofert, sprawdzanie tekstów zamieszczanych na firmowej stronie;
Pomoc w bieżących zadaniach placówki;
Aktywna współpraca z innymi działami firmy w celu rozwiązywania problemów;
Wystawianie faktur sprzedaży oraz not księgowych;
Nasze wymagania
Doświadczenie w obsłudze Klienta / sprzedaży
Bardzo dobra obsługa komputera / szybkość pisania
Umiejętność sprzedaży, komunikatywność, rzetelność, dokładność, szybkie uczenie się;
Znajomość j. polskiego na bardzo wysokim poziomie;
Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi oraz pracą pod presją czasu;