POLECAMY
Białostocki Barter chce zwiększyć sprzedaż swoich pakowanych produktów - do 200 ton rocznie. M.in. w tym celu do 500 wzrośnie w tym roku liczba składów opałowych spółki w sieci "U Górnika". Firma prowadzi też rozmowy z kolejnymi sieciami handlowymi.
Barter docelowo zamierza sprzedawać ok. 200 tys. ton konfekcjonowanych produktów rocznie. Między innymi w tym celu w ubiegłym roku białostocka spółka uruchomiła pierwszy punkt we franczyzowej sieci "U Górnika". Obecnie Barter ma już ponad 350 składów, a ich liczba do końca roku ma wzrosnąć do 500. - "U Górnika" to największa w Polsce sieć wyspecjalizowanych punktów, zajmujących się sprzedażą opału dla klientów detalicznych – mówi Grzegorz Dworakowski, dyrektor ds. rozwoju rynku towarów konfekcjonowanych Barter. Ale białostocka spółka chce dotrzeć do detalistów nie tylko poprzez składy opałowe, ale także za pośrednictwem detalicznych sieci handlowych. - Obecnie prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat współpracy z największą w Polsce siecią sklepów dyskontowych – dodaje Grzegorz Dworakowski. Aby zwiększyć sprzedaż, Barter zamierza również rozszerzyć współpracę z polskimi kopalniami. - Wychodzimy na przeciw rynkowym trendom – mówi prezes Barter, Bogdan Rogaski. – Do tej pory współpracowaliśmy z dwiema kopalniami z Górnego Śląska, a obecnie negocjujemy z kolejnymi dwiema.
Małgorzata Cichocka
malgorzata.c@bialystokonline.pl
Kryminalne 18:20
Aktualności 16:20
Aktualności 14:20
Praca 14:00
Kulinaria 13:30
Aktualności 12:00
Sport 11:48
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji