POLECAMY
Białostocka agencja SEM Sempai po raz kolejny walczy o nagrody. Tym razem o marketingowego Oscara. Potrzebne są jednak głosy internautów.
Sempai z Białegostoku walczy o kolejne prestiżowe wyróżnienie. Potrzebne są jednak głosy internautów. Agencja bierze udział w konkursie Ekomersy 2017. Jest to najważniejsza nagroda dla branży e-commerce w Polsce. W ten sposób wyróżnia się najlepsze firmy, produkty i usługi wspierające sprzedaż w sieci. W tym roku przedsiębiorcy mają szansę już po raz szósty zdobyć symboliczną statuetkę z literą "E". Sempai walczy o pierwsze miejsce w kategorii "Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży", w której liczą się wzrosty konwersji wypracowywane dla klientów. Zanim jednak białostocka agencja przejdzie do kolejnego etapu, musi zdobyć jak największą liczbę głosów. Później komisja oceni zgłoszoną przez nią kampanię. - Ponad 90% sesji z wyszukiwarki Google więcej niż w poprzednim roku, wzrost liczby transakcji i przychodów o 60% rok do roku - to rezultaty naszych działań dla serwisu Cocolita.pl, w których postawiliśmy na synergię 3 kanałów generowania ruchu: SEO, PPC oraz Content Marketingu. Kluczem w naszej strategii było bieżące analizowanie skuteczności poszczególnych działań i umiejętne szafowanie budżetem w obrębie tych kanałów, aby uzyskać wyniki o kilkadziesiąt procent lepsze od tych uzyskanych rok wcześniej - mówi krótko o kampanii CEO Sempai Sebastian Suma. Agencja z naszego miasta ma realne szanse na zwycięstwo. Rok temu udało jej się zająć 1. miejsce i zdobyć tytuł "Najlepszej Agencji Generującej Sprzedaż". Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 29 listopada bieżącego roku podczas Gali Ekomersy w Warszawie. Głosy można oddawać na stronie Ekomersy 2017.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Drogówka 10:30
Biznes 10:00
Kultura i Rozrywka 09:04
Sport 09:01
Sport 08:00
Uroda 08:00
Aktualności 07:50
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji