POLECAMY
Dzięki anonimowej ankiecie pacjenci będą mogli wypowiedzieć się na temat leczenia w NFZ.
Program monitorowania poziomu satysfakcji pacjenta ruszył w czwartek (5.11). - Narodowy Fundusz Zdrowia chce premiować jakość i dostępność świadczeń, a jednym z narzędzi oceny ma być opinia pacjentów dotycząca opieki i usług – uważa prezes Narodowego Funduszu Zdrowia Tadeusz Jędrzejczyk. Jego zdaniem dzięki takim badaniom łatwiej będzie określić tzw. wskaźnik korygujący, który umożliwi dodatkowe finansowanie i opracowanie rozwiązań mających na celu usprawnienie organizacji udzielania świadczeń. Ankietę mogą wypełnić tylko pacjenci – trwa to około 4 minut. Pytania (jest ich 23) dotyczą przede wszystkim organizacji udzielania świadczeń, np. czy pacjent w sposób zrozumiały otrzymał informacje o swoim stanie zdrowia i sposobie leczenia. Pilotaż ankiety monitorowania poziomu satysfakcji pacjenta potrwa do końca listopada.
Justyna Fiedoruk
justyna.f@bialystokonline.pl
Kultura i Rozrywka 15:00
Sport 14:40
Turystyka 14:40
Aktualności 14:30
Sport 13:23
Drogówka 12:30
Biznes 11:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji