POLECAMY
Rozszerzenie swojej oferty, poszukiwania nowych rynków oraz podwyższanie kwalifikacji pracowników - to najczęstsze plany polskich przedsiębiorców.
Badania na temat nastrojów w firmach wykonano na zlecenie Grant Thornton International. Jak podaje Konfederacja Pracodawców Polskich są zbieżne z ich analizą wykonywaną u progu nowego roku. Wyniki badań wskazują wyraźnie, że przedsiębiorcy chcą zdobywać nowe rynki. Tymczasem nie istnieje spójna strategia promocyjna Polski i jej produktów, co przynosi szkodę naszemu krajowi i jest przedmiotem uzasadnionej krytyki. Globalna gospodarka wymaga, aby Polska miała jasne pozycjonowanie strategiczne, spójną strategię komunikacji i skuteczny mechanizm promocji produktów "Made in Poland". KPP ocenia, że najlepsze byłoby rozpisanie konkursu na promocję gospodarczą, turystyczną, polityczną, historyczną i kulturową - właśnie konkurs zapewniłby najlepszą jakość strategii. Jej kierunki określać miałby resort gospodarki, działaniami zaś zajęłyby się organizacje pozarządowe i biznesowe. Polska jest dla wielu wzorem kraju, który pokonał kryzys. Było to możliwe dzięki kreatywności, elastyczności i właściwemu finansowaniu działalności przez przedsiębiorców. Teraz mają nadzieję, że czeka ich okres dynamicznego rozwoju.
andy
24@bialystokonline.pl
Aktualności 19:10
Aktualności 17:00
Kultura i Rozrywka 16:00
Praca 15:00
Kryminalne 14:30
Kulinaria 13:30
Sport 13:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji