POLECAMY
Hindusi, Arabowie, Europejczycy. Nie ma tygodnia, by w białostockim Promotechu nie gościli przedstawiciele zagranicznych firm, zainteresowanych narzędziami spółki.
W kwietniu i maju z takich szkoleń, dotyczących produktu skorzystali dwaj dealerzy Promotechu z Indii. Promotech liczy na osiągnięcie obrotów z indyjskimi partnerami na poziomie ok. 300 tys. euro miesięcznie. Hindusi natomiast poznawali m.in. budowę i praktyczną obsługę maszyn, serwis oraz techniki sprzedaży produktów. Dobrze rozwija się także współpraca Promotechu z dystrybutorami na rynku Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej. Ich przedstawiciele odwiedzili Promotech w czerwcu. - Obecnie jest szansa na zwiększenie sprzedaży z uwagi na ożywienie na rynkach krajów arabskich, dlatego zorganizowaliśmy także cykl szkoleń dla naszych partnerów z tego regionu - mówi Andrzej Twarowski. Spółka sprzedaje swoje wyroby na Półwyspie Arabskim od kilku lat.Dwukrotnie pokazywała swoje wyroby na targach Steelfab, największej branżowej imprezie wystawienniczej w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Ze szkoleń w białostockiej firmie korzystają również przedstawiciele Wielkiej Brytanii i Holandii.
MAG
24@bialystokonline.pl
Aktualności 19:10
Aktualności 17:00
Kultura i Rozrywka 16:00
Praca 15:00
Kryminalne 14:30
Kulinaria 13:30
Sport 13:00
Masz ciekawy temat?
Wiesz, że zdarzyło się coś interesującego w Białymstoku lub okolicy? Chcesz abyśmy o czymś napisali?
Napisz do nas
Więcej informacji